Nuna Rose

Drama Melayu Terkini, Biodata Artis

Saturday, 15 May 2021

Sinopsis Drama Oh! Master (Kdrama 2021)

  Ubai Ismail       Saturday, 15 May 2021

Sinopsis Drama Oh! Master (Kdrama 2021). Drama ni dilakonkan oleh Lee Min-Ki dan Nana tau. Kalau korang follow drama korea, mesti korang kenal dua nama ni. Memang power lakonan diorang tau. Drama ini telah ditayangkan pada bulan Mac 2021. 

Kalau korang belum tengok lagi, drama ni berkisar mengenai hungan romatik antara pelakon dan penulis skrip drama tau. Drama ni pun bergenre komedi romantik. Mesti syok layan tau.

Sinopsis Drama Oh! Master (Kdrama 2021)


Sinopsis Drama Oh! Master (Kdrama 2021)

Drama ini mengisahkan tentang Bi-Soo yang merupakan penulis skrip terkenal korea selatan. Walaupun dia terkenal tapi dia masih belum mempunyai hubungan istimewa dengan sesiapa pun. 

Joo In pula seorang pelakon popular. dia banyak berlakon dalamdrama komedi romatik. Tapi di luar drama dia sendiri ada masalah dalam hubungan romantik dengan pasangannya.

Mereka berdua tinggal bersama tau. Dapatkah mereka menyelesaikan masalah mereka tu?

Jom sama-sama kita saksikan.

Pelakon Drama Oh! Master (Kdrama 2021)

Antara pelakon yang terlibat adalah Lee Min-Ki, Nana, Kang Min-Hyuk, Lee Whee-Hyang, Sun Woo Jae Duk. Jung Taek-Hyun  dan Oh Se-Eun.

Tak sabar nak tengok cerita ni sampai habis kan.


logoblog

Thanks for reading Sinopsis Drama Oh! Master (Kdrama 2021)

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment